Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Zsuzsi naplója - 6. hét

2013. június 21. - Blanka Hámori

Zsuzsi beszámol az utolsó (6.) hetéről Nektek, aztán lázasan készülődni kezd, hiszen holnap van a Nagy Nap: a megszépülés majd a fotózás! Engem is meglepett, hogy még így az utolsó pillanatban is részletes beszámolóval jön, de hát mint tudjuk, Zsuzsi maximalista - és tökéletes partnerem a "mindent-az-olvasókért!" - hozzáállásban! :) Azt pedig, hogy valóban mennyire a maximumot hozza ki magából, a vasárnapi Zsuzsi Nagy megújulása c. bejegyzésben bizonyítjuk majd képekkel, adatokkal, élménybeszámolóval! Ha eddig követted Zsuzsi naplóját, semmiképp sem hagyhatod ki a holnaputáni cikket!! Addig is jó olvasgatást! Zsuzsi, Te pedig készülj-készülj!! :)

 

ZSUZSI NAPLÓJA

Utolsó hét, hétfő, mindent bele… A forró napon egyre ingerlékenyebbé váltam, már reggel 8-kor mint a ló… Délelőtt barátnőztünk, szuper délelőttöt töltöttünk el a barátainknál, a gyerekek kijátszották magukat és aludtak is egy meglepően nagyot. Délután a kertig jutottunk, ahol beizzítottuk a kis kerti medencét egy kis hűtésre. Eljött az este, de az idő nem javult.. A teraszon, ahol az ellipszisem állt 32 fok volt.. Hajrá… Miután kisebb tócsa keletkezett alattam átpártoltam a hűvösebb helyen lévő szobabicajra, ahol megszállt valami energia. Van nekem egy step-padom… sok-sok emlékem fűződik ehhez, hát elővettem. Kardió edzés után fél órát steppeltem, újjászülettem és büszkén aludtam el.

Kedd…, ha emlékeztek a múlt héten hibáztam, kimaradt a méregtelenítés. Ma pótoltam.. Reggelire 2 kis szelet sárgadinnye, tízóraira meggy, amit meggyfa szüretelés közben sikerült a számba tenni, de közben létráztam, nyújtózkodtam  Természetesen a lányom segített végig a létrán állni, Nagyival, a fiam pedig azzal segített, hogy ha már hajnal 5-kor felkelt, cserébe aludt délelőtt 1,5 órát. Ebéd 1 szelet görögdinnye, uzsonna 1 nektarin és egy kis szelet sárgadinnye…. Vacsi elmaradt. Őszintén szólva rosszabbra számítottam. Azt hittem, hogy gyerekek mellett nehezebb egy ilyen nap.. de nem... Sőt! Talán azért, mert nem értem rá 2 gyümölcs között azzal foglalkozni, hogy mit is kéne enni, éhes vagyok-e, ráadásul mivel elég jól evő gyerekeim vannak (szerencsére) 2 étkezés között nincs evés, nem lehet előttük enni, mert bármi lehet az, lecsapnak rá. Enyhe kis éhezéssel magam mögött tudtam ezt is.

Szerdán folytattuk a meggy begyűjtését, aztán játszóházaztunk egyet. Ebéd után útrakeltem. Blanka várt egy utolsó személyi edzésre, ahol még mindig tudott újat mutatni. Ezúttal a kettlebell-el próbáltam megküzdeni, utána pedig a nyeremény manikűr részét iktattuk be, mindezt egy helyen, a Corner Fitnessben. (megjegyezném, hogy szuper, hogy minden elérhető egy helyen, szépségszalonként is megállná a helyét, de edzés után kifejezetten kényelmes megoldás.) A gél-lakk mellett voksoltam. Kiss Vivien olyan szép körmöket varázsolt a saját körmömből, hogy nem győztem nézegetni hazafele a kocsiban. Köszi Vivi!

Ha még nem lenne elég meggy a kosarunkban, csütörtökök folyattuk… aztán próbáltuk túlélni a hőséget. Kis kert, árnyék, lakás, tusolások… Többen hívtak a spin racinggel kapcsolatban, hogy vajon lesz-e.. tetőtéri terem, légkondi nincs… ergo hatvan fok..de hogyne lenne! Többet ittunk, kevésbé voltam katonás, de az edzést megcsináltuk, hisz a programban nem olvastam olyat, hogy ha meleg van, hagyjam ki az edzést  NINCS kifogás  Egy érdekes adatot engedjetek meg megint… 9-en lettünk volna, az utolsó pillanatban 4-en mégsem jöttek. Szerintetek kik mondták le? A 4-ből 3-nak nincs még gyermeke. A gyerkőcösök ott voltak és csinálták!!!

Pénteken reggel megtörtént az egyik legnagyobb változás, amit majd a képeken láthattok.. Ezúton is köszönöm Hajninak, hogy az utolsó pillanatban is bevállalt.. Erősítő edzésem maradt hátra, becsülettel megcsináltam az ebéd utáni alvásban, azt hiszem mostanra eljutottam oda, hogy tudnék még egy kicsit többet vállalni ebből... csak nem erősödöm? Délután pedig ha nem lett volna elég programom a hétre, orvoshoz mentem. Egész nap a szombat jár a fejemben.. izgulok az egész miatt, de főleg a végeredményen kattogok, nagyon várom a mérlegelést, centizést, de ugyanakkor szomorú leszek, mert egy korszak megint lezárul… persze ismerem a mondást, valaminek a vége, az egy új dolog kezdete… de akkor is…

Vasárnap pedig lekerül a lepel... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr8516307972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása