Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Új szakértő a Blogban!! - masszőr

2013. november 04. - Blanka Hámori

Új csapattaggal bővült a Fitneszanyu Blog szakértői gárdája! Olvassátok szeretettel, barátom és kolégám: Maros Ede bemutatkozóját! 

FIGYELEM!! Aki a héten jelentkezik be Edéhez, 15% kedvezményre jogosult!! 

 

 

"Kedves Kismamák, Anyukák, kedves Olvasók!

Masszőri pályafutásom hét évvel ezelőtt kezdődött. Jómagam és gyerekeim életét is végigkísérte a sport: én korosztályos judo-versenyeken próbálok minél szebb eredményeket elérni, valamint a konditeremben is gyakori vendég vagyok. Barbara lányom (22) többszörös magyar, és európa bajnok, Viktor fiam (25) ma már hobbi szinten sportol, sportbíróként tevékenykedik.  Apaként igyekeztem aktívan részt vállalni sportkarrierjük egyengetésében, de mindvégig azt éreztem, amit teszek, nem elegendő. Ekkor döntöttem úgy, hogy masszőrként napi szinten fogom segíteni őket a kemény edzések utáni ellazulásban, a versenyfelkészülések során és nem utolsó sorban a sérülések alkalmával.

Miután kiváló eredménnyel elvégeztem a sportmasszőri képzést, hogy a lehető legalaposabb kezelést tudjam kínálni vendégeimnek, gyerekeimnek, elsajátítottam a Medi-taping alkalmazásának módját, Bowen terapeutaként számos sikeres kezeléssel tudtam elősegíteni  sportoló és civil vendégeim gyógyulását. Talpmasszőrként, csontkovács és preventív gerinctorna alkalmazásával további alternatívákat kínálhatok a hozzám érkező vendégeknek.

Jelenleg, többek közt a magyar judo- és tornászvilág kiváló, válogatott sportolóival is foglalkozom, részt vettem Berki Krisztián aranyérmes olimpiai bajnokunk olimpiai játékokra történő felkészülésében is, amire nagyon büszke vagyok.

Masszőri pályám során szerzett elméleti tudást és szakmai tapasztalataimat továbbra is bővítve kismama masszőrként igyekszem még szebbé varázsolni a gyermekvállalás időszakát. A csöppségek megszületését követően hatékony módszerekkel tudom támogatni a kismamákat alakjuk visszaszerzésében.

A jövőben rendszeresen jelentkezem, megismertetem Veletek a különféle masszázsok jótékony hatásait, természetesen a kismama és baba és csecsemő masszázsra kiemelt figyelemmel leszek. Ha kérdéseitek lesznek azokra örömmel válaszolok. : )

Üdvözlettel:  Maros Ede
0630 962 5063  www.sportmassage.hu

 

TUDTAD??? Ede a Nagy Megújuló Program c. kiadványunkban 50%-os kupont ajánlott fel! A kiadványról itt tudhatsz meg többet, a teljes Fitneszanyu Blog Csapatról pedig itt olvashatsz részletesen! : )

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr2416308034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása