Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Pénteki fitt-nass tipp: rágcsálj sárgarépát!

2014. január 31. - Blanka Hámori

Nemrég túl sok répát pucoltam az ebédhez, és mikor elrágcsáltam egyet, rájöttem: olyan régen nem ettem nyers répát! Pedig szuper finom, és jól jön a szervezetnek is ebben az időben! Ezenkívül pedig: nasi, hiszen alig van energgiaértéke : )

A sárgarépa Közép-Ázsiából, spanyol hatásra érkezett Európába. Az anyukák legkésőbb a bébiételek készítésekor kerülnek vele közelebbi kapcsolatba : ) tartalmaz: karotint, B1, B2, B6 vitamint, C- és K-vitamint. A szervezet bétakarotint ha kell, A_vitaminná alakítja - ez pedig a jó látáshoz és a nyálkahártya képzéshez elengedhetetlen. (Innen ismert a répa látásjavító szerepe) Ezenkívül foszfort, káliumot, kálciumot, magnéziumot, vasat, nátriumot, almasavat és citromsavat, illetve folsavat is tartalmaz. Immunerősítő és rákmegelőző hatása ismert, a népi orvoslás pedig vizelethajtóként alkalmazza.

Jó rágcsálást, én is azt teszem majd, hátha végre megtanulok fütyülni :P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr7516308096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása