Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Laura megújulása - 3. hét

2015. augusztus 10. - Blanka Hámori

Sziasztok! A mérést ma (hétfőn) csináltuk csak meg a szokásos vasárnap helyett, mert tegnap nem tudtunk találkozni. Mikor megláttam az eredményeket eleinte csalódott volta, de aztán Blanka szólt, hogy a kis eredmény - sőt, még akkor se lenne dráma, ha stagnálnék! Íme hát az eredmények:

WP_20150810_09_45_30_Pro-600x337.jpg 3. heti eredmények


 

Szóval a héten:

  • már 3,2 kg-val vagyok könnyebb vagyok a kezdetekhez képest,
  • 2,2%-ot csökkent a testzsír és
  • az izom nőtt 1,3%-ot.
  • A combom összesen 3 centit csökkent,
  • a csípőm 4-t,
  • a derekam viszont már 8 centit!! Nézzétek csak:
Phototastic-2015_08_10__f4b733b2-e55d-4579-bfa1-f4a73684d217

 

Ennek nagyon örülök, mert nekem a hasam és derekam a "gumicicám" - én inkább idehízok, lábban pl. nem is szeretnék fogyni inkább formálódni... Szóval úgy látszik, hogy a szervezetem most meghallgatta a kívánságaimat és onnan éget, ahonnan kell ;) AMúgy ez elég ritka állítólag: Blanka szerint általában onnan indul meg legkésőbb, amit legjobban "pucolnánk"...

A héten a kaja és edzés koncepció maradt. Iszom a BYAS fehérjét és eszem az XLR-kapszulát, ez továbbra is a program alapja. De továbbra is az Imune a szerelem! Jahh, és még egy megállapítás: az edzés nagyon kemény ebben a melegben. Pedig teremben edzünk! :D

A lényeg: a lelkesedésem maradt, még 2 hetem van, úgyhogy belehúzok!! <3

3.hét-edzi-600x446.jpg Edzi a Living Room Fitnessben...


3.hét-kaja-600x338.jpg Reggeli :P


 

Csatlakoznál a Nagy Megújuló Programhoz? Jelentkezz e-mailben a részletekért: fitneszanyu@gmail.com

Hírlevél feliratkozás:

fantasy

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr7716308412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása