Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Engedd el a sikert is

2016. január 10. - Blanka Hámori

Nemrég ebben a cikkben arról írtam Nektek, hogy a legkegyetlenebb törvényt, az "engedd el és megkapod" törvényét sikerült megértenem, mikor bő 15 évnyi fogyózás után, idén szilveszterkor úgy döntöttem, hogy NEM fogadom meg, hogy idén lefogyok. És az elengedés meghozta a gyümölcsét.

Nos, a karrierben hasonlóképp alakult. 2013-ban először hirdettem meg a blogban a Nagy Megújuló Programot (ő volt Megújuló Zsuzsink), majd kicsit átvariálva 2015-ben szintén volt egy sikeres megújulásunk (ő volt a másik Nagymegújuló Zsuzsink, akinek sikerét a NLCaféban is megírták). 2014-ben mindezt online-tanfolyam formájában kapták meg az olvasók.

blanka-center.jpg Ez vagyok én :)


 

Az egész Nagy Megújuló Program lényege az a kezdetek óta, hogy valami komplex tudásanyagot és feladat-listát tárjon a fogyni-, szépülni vágyó nők elé.

Amit az is végig tud csinálni, akinek mellette személyi edzőre, kondi bérletre is van pénze - de azt is sikerre viszi, aki otthon tud csak tornázni. Szóval TUDÁST ad és pontos ÚTMUTATÁST.

2015 második felében már letisztult a program, kiegészült az ajándék kuponokkal és 2 szuper étrend kiegészítővel. Így már komplett csomagot kapott a potenciális megújuló - útmutatóval, ingyenes konzultációval. Vagyis igyekeztem olyan programot kreálni, ami a lehető legkevesebb esélyt hagy a kudarcra.

mu-mobil.jpg A program oldala


 

És akkor az első megrendelőknél, rájöttem, hogy ezt értékesíteni kell. Sőt, kellenek partnerek, akik értékesítik! És jusson el minél több és több emberhez!

Ezzel nincs is gond, máig úgy gondolom, hogy minél több bizonytalan, megújulni vágyó nőhöz eljut, annál jobb. Azonban pár hete leálltam az akarással. Elkezdtem bízni benne, hogy akivel dolgom van, aki rám vagy a programomra akarja bízni magát, az úgyis megtalál...  

Talán az utolsó pont, mikor elegem lett, az volt, hogy a legutóbbi "megújulóm", akinek a fogyását itt a blogban akartuk végigkövetni,  a program 2. hetében eltűnt, és a sok idő és energia-befektetés mind kárba veszett. Ezen a ponton úgy éreztem hagyom a program marketingezését, ajánlását...

És ahogy elengedtem a gyorsan-gyorsan-minél-több-vásárlót-és-minél-több-partnert görcsöt, máris sorban találtak meg a megrendelők és a partnerek.

laura-fogyás-300x300.jpg Laura az elsők közt újult meg


 

Egyre több kis személyi edzés stúdióban és testkezelő stúdióban található meg a 60 napos program, és remélem, hogy egyre népszerűbb lesz! Sok sikert hozott már, és még többet fog. Hiszem. Tudom.

Szép napot, jó edzés mindenkinek :)

Blanka

FA-hírlevél

60 napos Megújuló Programunk részletei

Gyere edzeni csoportos órákra vagy személyi edzésre! Részletek

Dolgozz velem! Várlak a csapatba – jelentkezz!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr8216308470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása