Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Az edzőnek is van edzője (végre) :)

2016. február 11. - Blanka Hámori

Biztosan mindenki számára ismerős érzés: megakadni valamiben. Amikor nincs újdonság-érzet. Nincs kihívás. Nincs, ami előremozdít, ami motivál. Nem azért, mert nincs hova fejlődni - épp ellenkezőleg, soha nem volt még ilyen egyértelmű, hogy mozdulni kell valamerre, mégis épp most nincs ötlet, és még ötlet-kereséshez sincs motiváció...

Na, ebbe az állapotba kerültem egy ideje, méghozzá a saját edzéseimmel kapcsolatban. Végeztem őket becsülettel, iktattam be néhány új gyakorlatot, de elveszett a lelkesedés, elveszett a motiváció, valami megállt. Nem vártam az edzést. Megszűntek a cél-kitűzések. Még blogolni és posztolni sem volt energiám.

Na és akkor került képbe Tünde, aki szerintem a magyar fitness szakma egyik leghitelesebb arca. Régóta olvastam, követtem, aztán egyszer csak besétált az öltözőbe, ahol a megtartott aerobik órám után öltöztem. Kollégák lettünk! : ) Ezt jelnek vettem (tudjátok, hogy imádom a véletlenbe öltözött jeleket), és a belső hangom is azonnal jelzett: itt az ideje kimozdulni a gödörből!

Öt percen belül lebeszéltem vele egy konzultációt, és boldogan jelenthetem, hogy végre nekem is van edzőm! : ) A fitness világban nem ritka, hogy az edzőknek is van edzőjük, és nekem most pont ő rá volt/van szükségem.

Remélem, hogy fejlődésben, alakformálásban és motiváltságban is hamarosan új lendületről, új korszakról számolhatok be Nektek! :)

Szép napot, jó edzést Mindenkinek!

Blanka

FA-hírlevél

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr616308480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása