Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Timi naplója: Életmódváltás babával (2. rész)

2017. február 04. - Blanka Hámori

Timi immár 2 hete követi a saját maga állított szabályokat (az 1. részben írta le, hogy mire figyel az étkezésében és mozgásában) és most megjöttek az eredmények is. Mit írhatnék? Jeeee!!! :) Olvassátok szeretettel Timi naplójának második részét! Blanka

Sziasztok!:)

Először is lássuk a méréseket:

Kar:32 (-1 cm) Derek:85 (-1 cm) Csípő:119 (-1 cm) Comb:72 (-1 cm) Vádli:44 (változatlan) Súly:84 (-1 kg)

Ez a hét kicsit nehezített pálya volt, mert egy ismerősöm kisfiára vigyáztunk,így a saját 1 évesem mellé kaptam 3 napra egy 9 hónaposat is. Előre dobozoltam az ebédeket, vittem a kenyeret, gyümölcs, reggelinek való adott volt, szóval kaja pipa ;) Az edzésekre nehezen, de rávettem magam (vittem magunkkal a fit ballt, ami nap közben a srácoknak is jó móka volt, este meg nekem "kínzóeszköz" :)) A hétvégén még volt egy szülinapi fotózás, és szülinapi buli (itt volt családom, mert gyerkőc 1.szülinapi tortájából azért enni kell - persze mértékkel!!!! ;)
Szóval ezt a számunkra nem minden napi hetet 4 fit ball edzéssel vittem végig, és a tortát leszámítva a diétát is tartottam ;)

1 hét múlva jövök az újabb beszámolóval drukkoljatok! :)

Timi

Ha szeretnél több információt Timi edzéstervéről, étrendjéről, írj a fitneszanyu@gmail.com címre, tárgy: “Érdeklődés – Timi” (Így Timi válaszol majd a feltett kérdéseidre!) vagy kattints át (alakuló) blogjára ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr2216308492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása