Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Timi naplója: Életmódváltás babával (6.-7. rész)

2017. március 11. - Blanka Hámori

Timi naplóját most 2 részben olvashatjátok - a poszt alján természetesen a kilóban-centiben történt változásokkal. Nagyon szép eredmény 6 hét alatt!! :) Olvassátok szeretettel:

6. rész:

A hétfőt a szokásos zóna edzéssel kezdtem, ahova bevallom kicsit félve érkeztem. Kardio edzésnek volt meghirdetve, ami jó-jó,de egy órán keresztül? :) Amennyire tartottam tőle, annyira szuper volt :) Sőt! Egy-egy nehéz feladatot simán végig csináltam,ami eddig csak több pihenővel,vagy könnyített verzióval ment, szóval a fejlődés érezhető :)

Ezen felbuzdulva a fit ball edzéseken is a kardiora fektettem a hangsúlyt, illetve folytattuk a múlt héten elkezdett súlyzózást.

A szép időt kihasználva elmentünk Bendivel kirándulni,kipróbáltuk a háton vivős hordozást. Bendi nagyokat kacagott,tetszett neki a "magaslati levegő", nekem meg szabadon maradt így a két kezem,így könnyedén tolhattam a babakocsiban Bendi kis Barátját, szóval így elöl hátul egy-egy gyerekkel sétáltam 4km-t jó levegőn,madárcsicsergéssel kísérve....nagyon kellett már ez a sok szürke,szmogos nap után :)

Ezen felbuzdulva a kertünket is kicsit rendbetettem, és beiktattunk több duna parti sétát (ha már olyan mázlisták vagyunk, hogy a közelében lakunk :) )

Az étkezés terén sok csalásom volt a héten. A fő szabályokat persze tartottam,de becsúszott pár felesleges szénhidrát rudi, csoki formájában.... Nem tudom ki hogy van vele, de azok a " bizonyos" napok előtt sokszor rám tör az édesség utáni vágy, illetve a rendrakási kényszer. Az utóbbi hasznos,az elsőn pedig dolgozok,hogy leküzdjem,vagy legalábbis kevesebbszer csábuljak el.

Blanka tanácsára ilyenkor nem érdemes mérlegre állni, mert az eredmény általában irreális - ezt meg is fogadtam, de ez a hét cm-ben se hozott változást :( Pozitív visszajelzéseket viszont igen,mivel több régen nem látott ismerősöm is megjegyezte,hogy "Fogytál?" :)

Így a héten ezeket könyvelem el pozitív élménynek, na meg a tavasz érkezését ;) Ha tavasz, akkor jöhet a kinti edzés is, de erről majd a jövő héten! :)

7. rész:

Ez a hetünk teljesen átlagos volt,hétfőn a zóna edzésen az erősítésen volt a hangsúly,jól esett a kis változatosság. A vendégeim nem jöttek a héten, így kedden egyedül egy jó erős köredzést csináltam fit ballal.

Kihasználtam, hogy ennyire jó idő volt a héten, így két fit ball edzést dunaparti futásra cseréltem. Régen utáltam futni...valószínűleg, mert a suliban nem tanítottak meg a helyes technikára, nem volt sikerélményem, szúrt, fájt,minden bajom volt a kötelező futások alkalmával. Aztán középiskola előtt elég nagy súlyfeleslegem volt (16 kg), és az unokatesóm elhívott magával futni. Végig szövegelte nekem az egészet, biztatott, ő szerettette meg velem,olyannyira,hogy egyedül is eljártam. Lassan emeltem a távot,mértem az időt. Kiegészítettem heti két aerobik órával, és akkor hat hónap alatt lement a 16 kg, persze akkor fele annyi idős voltam, mint most :P

Kíváncsian kezdtem a futást,hogy hogy fogom bírni.... meglepően jóóól!!! :) folyamatos tempóval 4 km-t futottam 36 perc alatt, és még ment volna tovább is ;) Nem fulladtam ki, nem kellett pihennem,nagyon jól esett ;) Jó volt végre kiszabadulni az "edzőteremből',nem hiányzott a zene se, teljesen kikapcsolt. Mivel sötétben értem le, így az erősítő feladatokat (súlyzós kar edzés) inkább otthon csináltam meg.

Szombaton az örömedzés pedig 7 km túrázás volt a kis 11 kg-os " csomagommal" :) Szuper volt a remeteszőlősi szurdokban, minden csupa hóvirág, az idő csodás volt, nagyon élveztük mindannyian. Mivel jövő héten ismét két gyerkőcöm lesz,így a fiúk alvás idejében fogok edzeni,mert ha estére hagyom tuti ellógom :)

Az étkezésemben egy új próbatétel elé állítottam magam. A ch számolása mellett életemben először végig csinálom a 40 napos böjtöt, szóval szerda óta nem eszek húst (húsimádóként azért ez nem egyszerű :) )
Jövő héten beszámolok hogy mentek egyedül az edzések,és milyen feladatokat találtam ki magamnak ;)
Szép hetet,jó edzést ;)

Változások 6 hét alatt eddig:
Súly: 82 kg (összesen: -3 kg)
Kar: 31 (-2 cm)
Derék: 82 (-4 cm)
Csipo: 112 (-8 cm)
Comb: 68 (-5 cm)
Vadli: 44 (maradt)

 

Ha szeretnél több információt Timi edzéstervéről, étrendjéről, írj a fitneszanyu@gmail.com címre, tárgy: “Érdeklődés – Timi” (Így Timi válaszol majd a feltett kérdéseidre!) vagy kattints át (alakuló) blogjára ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr3516308504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása