Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Timi naplója: Életmódváltás babával (8. rész)

2017. március 19. - Blanka Hámori

Timi továbbra is alakul, méghozzá nagyon szép eredményekkel!! 🙂 7 hete kezdett bele az életmódváltásba, picur kisfia mellett. Olvassátok szeretettel legújabb beszámolóját, és eredményeit:

Változások 7 hét alatt eddig:
Súly: 80,5 kg (összesen: -4,5 kg = vagyis 0,6 kg fogyás/hét)
Kar: 30 (-3 cm)
Derék: 81 (-5 cm)
Csipo: 111 (-9 cm)
Comb: 67 (-6 cm)
Vadli: 43 (-1 cm)

Nem egyszerű hét van mögöttünk ;) sok-sok jó pillanat van a hátunk mögött,és jó pár km a lábamban :) A héten Bendi kis barátjára vigyáztunk hat napig. A fiúk nagyon örültek egymásnak, szépen eljátszottak, vagy "jobbnál jobb ötlettel" álltak elő :) A lényeg, hogy minden pillanatban résen kellett lenni , ja nem, mikor aludtak, akkor nem :)

Mivel olyan jó dolgom volt,hogy az ebédemet megrendeltük, így alvásidőben valóban tudtam edzeni :)

Ha hétfő, akkor zóna :) mivel nem tudtam menni az edzésre, így a neten kerestem egy kardio és egy erősítő (comb,fenék fókusszal) zona edzést

Kedden a soft ball feladatsort vetettem be

Csütörtökön egy erősítő edzést csináltam gimnasztika labdával és súlyzóval.

Pénteken már itthon voltunk, futottam egy jót, míg Bendire vigyáztak délután a Mamiék... ez már nagyon kellett :)

A Fiúkkal minden nap kétszer mentünk sétálni,kétszer 50 perc séta,plusz egy kis játszóterezés :) Mit ne mondjak,szombaton jól esett egy kis pihenés :)

Étkezés terén tartom a fogadalmam, vagyis 03.01. óta nem eszek húst. Azt hittem nehezebb lesz,de ebédnél igazából nem is hiányzik (pedig van kísértés bőven). Inkább reggel vagyok gondban, mert hozzá vagyok szokva a felvágottakhoz, kenőmájashoz, és társaihoz. Mézet, lekvárt, sajtot nem lehet enni, mivel azok sok cukrot tartalmaznak. Így marad a vajas kenyér, tonhal sok zöldséggel, de már kutatom a neten az újabb alternatívákat :)

Ebédre is újabb és újabb zöldséges ételeket próbálok ki, illetve kétszer sütöttem sütit (pedig ez nem szokásom),  persze szigorúan számolva a ch-t. A fehérjét a BYAS shake-kel pótolom esténként, vagy edzés után. A tekintetben is kiléptem a komfortzónámból,hogy nem este mozogtam, hanem amikor időm volt rá :)

Ha szeretnél több információt Timi edzéstervéről, étrendjéről, vagy az általa említett fehérje turmixról, írj a fitneszanyu@gmail.com címre, tárgy: “Érdeklődés – Timi” (Így Timi válaszol majd a feltett kérdéseidre!) vagy kattints át (alakuló) blogjára ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr5116308506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása