Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Timi naplója - Életmód váltás babával (utolsó rész)

2017. április 01. - Blanka Hámori

Timivel 8 héttel ezelőtt méredzkedtünk először, és ekkor állapodtunk meg benne, hogy itt a blogban nyomonkövetjük a változásait. A korábbi részekben olvashattál róla részletesen, hogy milyen edzéseken vett részt, hogyan programozta át az étkezését, hogyan oldotta meg kreatívan a fitt-szokásokat - mindezt egy baba mellett, néha akár utazás során... :) Íme az utolsó beszámolója, és az eredmények:

Súly: 79,5 kg (összesen: -5,5 kg = vagyis átlagban 0,7 kg fogyás/hét)
Kar: 30 (-3 cm)
Derék: 81 (-5 cm)
Csipo: 111 (-9 cm)
Comb: 67 (-6 cm)
Vadli: 43 (-1 cm)

(Az első beszámolót adatokkal itt találod.)

"Ez is eljött....gyorsabban,mint gondoltam...mintha pár napja lett volna,hogy egyeztettünk Blankával a naplózásról.
Pedig eltelt 8 hét. Sok minden van a hátam mögött minden téren. Kipróbáltam új edzés formát, változtattam a saját módszereimen, kilépve a komfort zónámból megtapasztaltam a délelőtti edzés adta örömöt (az érzés felbecsülhetetlen, mikor este eszedbe jut, hogy már "lenyomtad" a napi adagot :) ), új recepteket próbáltam ki, új kihívások elé állítottam magam az étkezés terén(böjt,tudatosabb étkezések). Nem mondom,hogy mindig mindent 100%-osan tudtam csinálni, de ami a célom volt - hogy rutinná váljon az 5x-i étkezés és hogy odafigyeljek melyik napszakban mit ehetek (tehát nem kellett lemondani róla, csak átütemezni), illetve ne okozzon gondot a mit és mikor egyek, ha programot csináltunk Bendivel - ezeket sikerült megvalósítani. Sikerült rendszeresen beiktatni az edzéseket is, amik már hiányoznak, ha valami miatt kimaradnak!

Amellett, hogy formálódott az alakom, magamról is sokat megtudtam az által, hogy tudatosan figyeltem magamra. Rájöttem,hogy szükségem van a kontrollra, így ezek után is folytatom a naplózást, hogy figyelemmel kövesem az alakulásomat. Mint szakember tisztában vagyok vele, hogy a fogyásom üteme jó, ez a helyes tempó a tartós változáshoz, de ott van a fejemben a "naiv nő", aki látványosabb változásban reménykedett. A végcélom még nem értem el, de jó irányban haladok. Jutalomként és egyben motivációként megleptem magam egy új edzőruha szettel :)
Én mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy kezdje el,ha változtatni akar az életmódján/alakján.

Tűzzetek ki reális célokat, így lesz sikerélmény, ami tovább lendít a holtpontokon ;)
Amik a segítségemre voltak: fit ball, soft ball, súlyzó, fehérje turmix.
Mozgásban gazdag tavaszt kívánok mindenkinek ;)

Timi"

 

Ha szeretnéd tovább követni Timi alakulását, vagy kérdeznél tőle, kattints át a blogjára itt! 

 

 

Te is kényelmes, finomságokkal teli fogyásra vágysz? Érd el a céljaid ezzel az isteni vaníliás, krémes fehérje turmix-szal!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr5816308510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása