Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

30 lépés felfelé: Csodás, vibráló női lét (9. lépés)

2017. december 22. - Blanka Hámori

Már 9 hete, hogy elköteleztem magam egy elégedettebb és több-álomból & kevesebb-megfelelési kényszerből álló élet mellett. Azért döntöttem így, mert nem voltam jól - és azóta elmondhatom, hogy sok szempontból sokkal jobban vagyok. A 9. lépésnek a NŐIESSÉG ÉLVEZETÉT választottam, méghozzá azért, mert nőnek lenni, nőként élni, a női lét jobb és rosszabb aspektusait elfogadni igazi kihívás, és ugyanakkor igazi öröm is.

Ezen a héten úgy döntöttem: igenis hálás leszek azért, hogy női testbe születtem és női sorssal bírok.

 

Igaz, ezt nem valódi újdonságnak éltem meg, hanem inkább megerősítettem, tudatosítottam magamban, hogy nőnek lenni jó. Ami kihívás volt, hogy a női sorssal kapcsolatos panaszkodást ("nehéz a gyerekkel, sok a házimunka, nekem-miért-nehezebb-mint-másnak, stb) elengedjem, és néha direkt leállítsam.

Vagyis az elvont és fizikai értelemben is vett női létem szépségeit újra meg újra szépnek látom, és örülök, hogy nőként minden női csodát megtapasztalhatok:

  • boldog vagyok, hogy megtapasztalhattam a szülés és az anyaság csodáját
  • hálás vagyok a sokszínű érzelmekét, érzékenységért
  • az empátia és a gondoskodás öröméért
  • az újjáéledési- és reménykeltési képességemért
  • hálás vagyok, hogy női testbe születtem: képes vagyok élvezni és szeretni a testem adta gyönyöröket
  • az otthon teremtés képességéért
  • még a kiszolgáltatottság megtapasztalásáért is hálás vagyok, mert új dolgokat tanított rólam és a világról 
  • köszönöm, hogy képes vagyok harcolni azért, ami fontos
  • köszönöm a kreativitást és alkotás képességét
  • hálás vagyok a gyengédségért és harmóniáért, amit meg tudok teremteni, ha szeretnék
  • a kisugárzásomért
  • hogy rengeteg szeretetet tudok adni
  • és a testért, ami napi 24 órán át szolgál, és amit képes vagyok szépnek látni, sőt gyönyörködni benne néha
 

Ezen a héten, minden egyes reggel, hálát adtam azért, hogy NŐ lehetek és amennyiben kedvem volt hozzá, különlegesebb sminket készítettem vagy csinosabban öltöztem fel: csupán, hogy önmagamnak tessek és hogy jobban érezzem magam.

És úgy döntöttem, hogy a hónapokkal ezelőtt, önmagamnak készült képek közül is megosztok néhányat itt a blogban,

függetlenül attól, hogy a ki mit gondol róla, és milyen formában voltam épp. Mert mostantól elfogadom magam amellett, hogy természetesen továbbra is teszek a testemért, amely non-stop szolgál engem lassan 30 éve...

 

És hogy hitelt adjak a szavaimnak, direkt olyan képeket osztottam meg, amelyben NEM a topformámat, hanem a max kilóimat súroltam néhány hónapja - de még akkor sem jutottam el odáig, hogy utáljam és ostorozzam magam! A nőiesség tehát nem az "ideális" kilóknál kezdődik. Hanem az egészséges testnél és az élet-örömnél, amit sugározni képesek vagyunk.

 

Szép hetet mindenkinek! :) Hamarosan jövök az új bejegyzéssel: a 10. lépéssel.

 

A képekért köszönet Ildinek: www.picurfoto.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr7216308562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása