Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

30 lépés felfelé: Átéléssel, őszintén érdeklődni (12.)

2018. január 04. - Blanka Hámori

- A legfontosabb az érdeklődés.

- És mi iránt érdeklődjek?

- Kezdetnek jó lesz.

Az őszinte érdeklődésben erő rejlik. Erre kellett rájönnöm ezen a héten, mikor is az őszinte érdeklődést választottam következő, 12. lépésként. Ez az a lépés a 30 lépéses projektemben, amit nem előre gondoltam ki, hanem adta magát: egyrészt most újra együtt dolgozom valakivel, akinek a szemén őszinte érdeklődés látszik, ha beszélget valakivel. Nyitott, szívja be az információt. Csodálatos ember, csodálatos vezető - az ereje többek közt ebben az érdeklődésben rejlik. A másik intő jel az volt, számomra, hogy a legjobb barátnőm figyelmeztetett: kicsit lépjek ki néha a saját agyalásomból, kattogásomból, legalább mikor olyanokkal vagyok, akiket szeretek - és figyeljek jobban rájuk.

 

Mindkét jelzésért hálás vagyok, mert az elmúlt héten újra felfedeztem, milyen jó őszintén hallgatni a másikat - és ez még az ünnepi, karácsonyi hangulattal is összhangba illő cselekedet. :) Másrészt picit visszakanyarít a 4. lépésemhez: a "jelen lenni a jelenben" gyakorlásához, hiszen aktívan figyelni a másikra nagyon is a JELEN PILLANATBAN ZAJLIK.

Most tudtam meg például:

  • hogy a gyerekemnek hiányzik egy régi ovis csoporttársa
  • hogy egy barátnőmet régóta zavarja egy fontos dolog az életében
  • hogy egy kolléganőm nem érzi jól magát a bőrében és 180 fokos fordulatot vesz a munka terén
  • hogy az apukámnak még nem 100%-os a korábban eltört válla
  • hogy egy vendégem, akit évek (!) óta ismerek, milyen zavaros testi-lelki változásokat élt meg

Minél jobban figyelek másokra, annál többször teszem fel a kérdést magamnak:

Még mennyi mindent nem tudhatok a körülöttem élőkről?!

 

Ez egy izgalmas, színes és tartalmas hét volt, ennek a lépésnek köszönhetően! :)

Ugyanakkor muszáj arról is írni, hogy nemcsak valaki, hanem valami iránt is jó érdeklődni - sőt, szerintem ez a nyitottság, tudásvágy, kíváncsiság az élet mozgató rugója. Én magam a munkámban és a hobbyjaimban mindig is érdeklődő voltam, ittam az infókat, ezért nem foglalkozom most ezzel -csak a fent leírt kapcsolatokkal- hiszen nekem az a fejlődési irány, és nem az ami már jól megy.

 

Hamarosan jövök a 13. lépéssel, ami a pozitív gondolkodás tanításával kapcsolatos - addig is itt vannak az eddigi 30-lépéses posztok.

FANTASZTIKUS ÉPÜLÉST-SZÉPÜLÉST, ŐSZINTE ÉRDEKLŐDÉSSEL TELI PILLANATOKAT KÍVÁNOK MINDENKINEK!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr6816308576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása