Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

6 hét alatt szebb alakot, nagyobb önbizalmat és komplett életmódváltást?! Tarts velem az utamon!

2019. január 16. - Blanka Hámori

Sziasztok Anyukák!

Elstartolt a 6 hetes programom, amellyel nem titkolt célom, hogy én magam is változni szeretnék.

1 éve, vagyis mióta üzletvezetői teendőket is látok el a fitnessben (edzőként pedig szinte alig funkcionálok), nekem is háttérbe szorult a mozgás, a rendszeres és helyes étkezés, és persze a pihenés is. Az elmúlt évben fel is szedtem néhány plusz kilót, ami egy picit zavar a közérzetemben - de leginkább a RENDSZERT szeretném visszaállítani az életembe, a jóleső mozgást, a kiegyensúlyozottságot az étkezésben! Persze nem vagyok kiborulva a saját testemtől: hiszen az élet a változásról, kihívásokról szól! :) És az elmúlt évben nagyon is állta a sarat a szervezetem, hálás is vagyok neki, egészséges és energikus voltam, nem lenne igazságos most +5 kiló miatt ostorozni...

Szóval úgy döntöttem, én magam is Veletek tartok ebben a 6 hétben, és itt a Fitneszanyu Blogban követem majd végig a változást - persze csak azok szeme láttára, akik hajlandóak velem tartani ezen az úton! ;) Ezért jelszóval védett lesz a "naplóm", és a jelszót a 6 hetes progi résztvevőivel osztom majd meg.

Azért egy kis ízelítőt hadd adjak a saját alakomról:

  • 78 kg vagyok, a Sencor mérlegem szerint 28,5% testzsírszázalékkal (Tavaly ilyenkor: 73 kg)
  • Derék: 76 cm (Tavaly ilyenkor: 73 cm)
  • Csípő: 104 cm (Tavaly: 101 cm)
  • Comb: 65 cm (Tavaly: 64 cm)

Mivel 183 centi magas vagyok, így a +5 kiló elég arányosan eloszlik rajtam, nem túl feltűnő, de engem zavar a közérzetemben, 1-2 szűkebb farmerom felvételében, az edzettségemben, a bőröm tapintásán. Szóval itt az ideje, hogy én is kicsit összeszedjem magam! :)

Kíváncsi vagy rám, vagy Te is változnál? Hamarosan megosztom az első hét eredményeit, természetesen bugyis képpel!! :) Másrészt most vasárnap jövök a 2.leckével, illetve egy meghívott előadóval, aki új gondolatokat is hoz Nektek a VÁLTOZÁS témakörében!! :))))

Részletek a honlapon!! :))

 


UPDATE jan. 26. : 

Nem egészen 2 hete kezdtük a tanfolyamot, és az én változásaim már érezhetők és mérhetők :)))

Kilóban: -1
Derékban: -2 cm
Csípő: -1 cm Comb: -1 cm

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr5016308662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása