Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Derékból 2 centi! (6 hetes anyukás program/ 1. beszámolóm)

2019. január 26. - Blanka Hámori

Sziasztok Csajok,

megígértem, hogy ezekben a zárt bejegyzésekben megosztom veletek részletesebben, hogy mit is csinálok én, hogy elérjem a 4-5 kiló minuszt, amit én kiűztem célnak magamnak! :) Igen, nekem is vannak alakformálási céljaim, hiszen 1 éve üzletvezetőként dolgozom, edzőként csak nagyon korlátozottan - így főleg ülök, az elmúlt hónapokban nagyon rendszertelenül ettem, elmaradtak az edzések... Fel is kúszott 5 kiló, amit most szeretnék ledobni:)

Szóval, én is haladok veletek, ahogy ígértem és érzetben, centiben és kilóban is van már minimális változás pedig még le se telt a 2 hét 😊😊

Kilóban: -1 Derékban: -2 cm Csípő: -1 cm Comb: -1 cm

 

Jó tudom ez még nem látványos (bár ha megnézitek már a hasam laposodik:)), és mivel a testzsírszázalékom eleve a normál sávban van, így a kitűzött 4 kilós fogyás nem is lesz az év látványossága... de nekem számít!! 😊 Nézzük részletesen, én mit vetettem be - ezzel egyúttal azt is összefoglalom, hogy a 6 hetes online tanfolyamon milyen heti "modulok" vannak!

 

Az első hét

Első feladatként azt adtam magunknak, hogy
  • tűzzünk ki jó célokat (alakformálásit és egyebeket is pl. erősebb vagy kitartóbb lenni, stb),
  • megmutattam, hoygan mérjük le magunkat profi módon
  • az étkezési vonalon: figyeljünk a folyadék fogyasztásra és a nasik minimalizálására,
  • valamint egy edzéstervet is megosztottam
Minderről egy majdnem 1 órás videót töltöttem fel az Online tanfolyam anyukáknak nevű zárt csoportba, illetve az edzés gyakorlatairól még 1 videót, szóval ezekről nagyon részletesen most nem írok itt.

SAJÁT TAPASZTALATOK: a nasi szabályt nagyon nehezen tartottam, mert édesszájú vagyok, de lemondtam a szokásos délelőtti müzli szeletemről, illetve fehérjét és rosttal dúsított teát iktattam be délután, ha nagyon kívántam volna valamit. Ez a délutáni kávézásomat is kiiktatta, és próbáltam alternatív megoldásokat választani, hogy eleget igyak (mert télen bizony nem nagyon kívánjuk a vizet!), szóval felfedeztem egy egészségesebb, CH-csökkentett szörpöt (amit a kisfiamnak is beiktattam) és ezenkívül BCAA-val ízesített vizet és zero ice teat ittam. A kávémat is "fittebb verzióra cseréltem", erről is írok itt a blogban. A heti 3 edzést végre valahára tartottam (ebből 2 aerobik óra, amit én tartok, és 1 az az edzés, amit Veletek is megosztottam a videóban!) :P

A második hét

A 2. héten már csak emeltünk / nehezítettünk a fittebb életmód szabályain :)
  • Edzésben: 3 helyett 4 edzést iktatunk be hetente!
  • Étkezésben: elkezdünk szénhidrátot vagy kalóriát számolni, tehát a mennyiséget kontrollálni
  • Lélek/motiváció: Honti Ági coach egy rövid videóban az önszeretetről beszélt
Mivel az említett csoportban ezekről 45 perces videóban beszélek, és Ági 8 perces videója is szuper lett, itt nem taglalnám ezt sem, hanem ösztönözlek, hogy nézd meg ezeket az infókat ott! Magamról pedig:

SAJÁT TAPASZTALATOK: én a szénhidrát-számolós típus vagyok, és én személy szerint 160 gr körül igyekeztem tartani a mennyiséget (még viszonylag lazán, tehát volt ez néha 150 gr is, néha 190...) Az eredmény viszont megvan: -2 cm hasból!:) Az edzés számom 4 volt, így ezt is sikerrel zártam, és hogy Ági önszeretettel kapcsolatos tippjeit hogyan iktattam be az életembe?

Egyszerűen kiiktattam az életemből egy mérgező kapcsolatot, és elkezdtem egy képzést, ami a régi álmom volt! Mertem költeni a saját fejlődésemre, és hinni hogy jók az elképzeléseim! Hamarosan erről írok bővebben :))

Hajrá midenkinek!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr2616308666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása