Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Az első alkalom a meghatározó (az edzésben is)

2019. február 25. - Blanka Hámori

 

Az első alkalom mindenben nagyon is meghatározó, és ez az edzésre is igaz. Állítom, hogy számtalan ember azért szakít a sportolással örökre, mert már a kezdetekkor egy hozzá nem értő tesitanár vagy edző elvette a kedvüket és az önbizalmukat a témával kapcsolatban. Később újra megpróbálják felvenni a fonalat, de ha bekerülnek egy olyan edzésre, ahol valamiért aktiválódik a "nekem-ez-nem-megy"-program, akkor hamar kifarolnak belőle...

Épp ezért borzasztóan fontos, hogy milyen az "eleje" a TE fitt történetednek!

Az én fitness-történetem  döcögősen indult: 15 évesen közel 90 kiló voltam, tele önbizalomhiánnyal, meggyőződve arról, hogy nincs helyem a sport világában és a csinos lányok táborában. A gimis éveim így teltek, és be kell valljam, hogy valószínűleg sosem keveredtem volna a fitness világába, ha nem kapok egy komplett edzéstervet kézisúllyal, étkezési tanácsokkal az akkori osztályfőnökömtől, és ami még fontosabb:
  • bátorítást, hogy haladjak az úton, akkor is ha nem látszik egyből az eredmény,
  • és biztatást hogy menjek tovább az aerobik órák irányába, mely olyan nagy szerelemmé vált, hogy 19 évesen már tudtam: ez az én irányom!
A képen látható súlyzókat is tőle kaptam kölcsönbe, hogy otthon is tudjak edzeni (súlyzós és futó edzéseim voltak), és mivel szépen alakultam vele, végül megtarthattam, megkaptam "érettségi ajándéknak" 💝

Habár már ritkán edzem 3 kilós kézisúllyal, azért szeretem, hisz EMLÉKEZTET:

  • Arra a 15 éves, majdnem 90 kilós lányra, aki utálta önmagát, nem hitt magában, úgy érezte, hogy ő kívülálló és rosszabb, mint a többiek...
  • De emlékeztet az első edzésekre is: mikor NAGYON nem bírtam, nagyon bénának és gyengének éreztem magam... de NAGYON akartam is jobbá válni, fejlődni!
  • Emlékeztet az első alkalomra, amikor azt hallottam valakitől, hogy csinos vagyok.
  • Az első alkalomra mikor megfogalmaztam magamnak, hogy azért is jó edzeni mert ilyenkor időt tölthetek ÖNMAGAMMAL... Ez totál új érzés valakinek, aki addig tükörbe is utálkozva nézett!
  • Az első alkalomra, mikor büszkeséget éreztem magammal kapcsolatban, és elvitt a futás alatt a flow!
 

Az első alkalom nagyon is lényeges, és én is azon vagyok, hogy az edzésre érkező vendégeim már a első alkalommal pozitív érzésekkel töltekezve távozzanak: érezzenek lelkesedést, motiváltságot, hitet, hogy sikerülhet változni, bizalmat, hogy valaki áll mellettük, és sikerélményt - vagyis olyan gyakorlatokat (is) teszek az edzésbe, amit ügyesen meg tudnak csinálni...

És hamarosan (2019 tavasztól) coachként is segítem a klienseim változásait, akár edzéssel akár más vállalással kapcsolatban. Jelentkezz, ha a belső munkához kellene segítség! :)

 

Blanka

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr7016308670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása