Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Megfázásból gyógyulás anyuka-tempóban: 5+1 tipp az extra-gyors talpra álláshoz

2019. november 25. - Blanka Hámori

Anyukák vagyunk, így az egyik legnagyobb rémálmunk: a betegség. Ősszel pedig ez nagyon aktuális téma, még ha mindent be is vetünk, hogy erősítsük az immunrendszerünket. A gyerek lebetegedése persze borzalmas, de mégis tisztában vagyunk vele, hogy mellette vagyunk, mindent beleadunk, és helyrejön...

De mi van velünk?!

Anyukaként lebetegedni (szerintem) sokkal ijesztőbb, mert ilyenkor szó szerint MINDEN felborul. Legalábbis eddig így gondoltam, egyedülálló anyukaként. Múlt hét vége felé is, mikor elkezdtem érezni a torkom és hogy nem vagyok toppon, totál kétségbeestem, és aztán szombat reggelre le is robbantam. Természetesen MINDENT bevetettem, hogy hamarosan újra dolgozni tudjak, gyereket-családot koordinálni, és jól érezzem magam!

Ezt az 5 dolgot csináltam, hogy extrém sebességgel helyrerázzam magamat, mindenkinek ajánlom!

  1. Facsart narancs- és citrom, mézzel Borzasztóan szerencsém van, mert ehhez a művelethez nem kellettem, a párocskám ágyba hozta nekem ezt a vitaminbombát (ha van valami amitől idegrohamot kapok a konyhában, az a citromfacsaró)... Ez a kombó fantasztikus, azonnal kezdd el tolni, ha érzed, hogy kezdesz lerobbanni!
    .
  2. Rengeteg pihenés, filmnézés és alvás Nagyon hálás vagyok a sorsnak, mert az én szüleim borzasztóan aktív nagy szülők - annak ellenére, hogy anyukám még dolgozik, így a hétvége neki is hétvége... De a kisfiamat mégis szombat reggeltől vasárnap délutánig lenyúlták, így én óriásikat aludtam és filmmaraton tartottunk (Mintaapák <3 ). Ha a szervezetnek van ideje regenerálódni, akkor turbósebességre kapcsol a gyógyulásban.
    .
  3. Zöldségek minden mennyiségben Zellerszárat rágcsálni, és brokkolit sütni, és aputól sütőtökkrém elvest kapni... Nem tudok kinek mi az álma, de ha betegek vagyunk, a zöldségek bevitele nem választás kérdése (minden formája, de persze legtutibb a nyers változat). Nemcsak a vitamin- és nyomelem tartalma, hanem a rosstartalma miatt is, amely a belek állapotáért felelős. A beleink kulcsfontosságúak az immunsejtek képződésében.
    .
  4. Nevetés  A filmezés és beszélgetés kettesben, gyerekmentesen, időkorlátok és rohanás nélkül - én hiszem, hogy ez is a gyógyulás szerves része... Nevetni még fájó torokkal és hang nélkül is jól esik.
    .
  5. Vitaminpótlás - extraadag Nemcsak a zöldség és gyümölcs, hanem étrend kiegészítők formájában is extra vitaminadaghoz juttathatjuk a szervezetünket, amit én mikroalgákkal teszek meg. Én a természetessége miatt tartom jó megoldásnak, de ha más mellett teszed le a voksod, az is rendben van. A lényeg, hogy ne feledd: a betegségek valamiféle hiányállapot miatt alakulnak ki - amikor a szervezetünk valami miatt kevésbé jól működik, kevésbé ellenálló. Vagyis ilyenkor a plusz vitaminok, nyomelemek elengedhetetlenek!
    .
+1: Türelem és figyelem

Ne feledd, hogy egy kis immunrendszer gyengeségből könnyű helyre jönni, de ha valóban ágynak estél, vagy fertőző beteg vagy, akkor nyilván nem 2 nap lesz a gyógyulási idő. Mindig fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy legyünk TÜRELMESEK a testünkhöz! Persze nyilván jobb visszatérni a rendes kerékvágásba és kézben tartani a dolgokat, de ha a testünk épp azt jelzi, hogy NEM akar a rendes kerékvágásban lenni, nem akar mindent kézben tartani, és picit szeretne a mókus kerékből kiszállni - nos, akkor legfőképp FIGYELEMRE van szüksége. Ha Te is hiszel abban, hogy a test & lélek állapota szoros összefüggésben van egymással, akkor ebben a blogban  jó helyen jársz, ugyanis én is ezt vallom, erről írok, és így dolgozom edzőként és coachként :)

Jó olvasgatást! :)

Blanka

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr6216308752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása