Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Példa kezdő edzéstervre

2020. november 08. - Blanka Hámori

A szülés utáni időszakban nagyon alacsony terheléssel, különös figyelemmel érdemes belekezdeni a mozgásba - azonban amint lehet, kezdjünk el mozogni, hiszen jót tesz a 

- a közérzetünknek,

- alakunknak, súlyunknak,

- a szülés után fellépő derék fájás ellen

- a tejtermelésnek

...és sok egyéb szempontból is fontos, hogy "lightosan", de naponta vagy 2 naponta megtornáztassuk magunkat. Az én  javaslatom, hogy a napi séta (amint működik és jól esik) legyen az alap mozgás, és NE tekintsük edzésnek. Az otthoni torna legyen egy kis plusz, kényelmes, majd fokozatosan emeljük a terhelést, hogy EDZÉS jellege legyen a mozgásunknak!

 

Példa kezdő edzéstervre

 

Az alábbi edzéstervvel én magam tizenpár kilótól szabadultam első körben, úgy hogy mindössze 1 azaz egy kört végeztem az alábbi gyakorlatsorból! :P A korábbi edzéseimhez képest nevetségesen kevésnek tűnt, de figyeltem rá, hogy csak annyira terheljem le magam, amennyire még jól esik, és ezt javaslom Nektek is. 

 

  1. Hajlított kar nyitása-zárása – 2 x 12-15
  2. Vállbólnyomás kis súllyal – 2 x 12-15
  3. Guggolás széles terpeszben – 2 x 15
  4. Vádli-gyakorlat – 2×15 – 2×15
  5. Medenceemelés hanyatt fekvésben – 2×15
  6. Hasprés – 2×12

 

 

Ez a terv azért is különleges, mert több mint 8 éve, amikor készült, még nem voltak edzős videók és képek a neten, nekem ez volt az első olyan terv, amiben magamról készült képeket osztottam meg. Íme: 

fitt1-600x113.jpg

 

És hogy pontosan mire figyelj a gyakorlatsorral kapcsolatban, és hogyan tovább, ha már kevés ez a terhelés? Erről itt az oldalamon írtam bővebben

Kérdés, kérés esetén írj nekem bátran!

 

Hámori Blanka 

edző, coach

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr3416278344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása