Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

5 mantra a jobb közérzetért

2020. november 16. - Blanka Hámori

Hoztam 5 pozitív állítást, mantrát, amivel ebben az időszakban új hozzáállást alakíthatunk ki. Olvasd el őket és figyeld meg melyik "szólít meg", melyik jöhet épp most jól Neked. Persze sajátokat is kialakíthatsz, például az otthoni falásokra, a párkapcsolatra vagy más témára vonatkozóan, ami neked most fontos. Lényeg, hogy rövid, velős legyen, és naponta ismételd el, legalább 10 napon át. Ha megfigyeled, látod, hogy én

MEGENGEDŐ MONDATOKAT és "KÉPES VAGYOK" ÁLLÍTÁSOKAT

használtam, vagyis szeretném hangsúlyozni, hogy másképp is tudok látni dolgokat, és képes is vagyok erre! Ez nem véletlen, ugyanis a legnegatívabb gondolataink úgy kezdődnek: "Nem tehetem meg..." és "Én erre nem vagyok képes..." Te is használd ezeket a kifejezéseket!

Szóval íme az 5 mantra...

A rugalmasságért: 

Rugalmas vagyok és képes vagyok alkalmazkodni. Figyelek magamra és a történésekre, így ki tudom alakítani azt az új napirendet, ami most a leghatékonyabb és tartható.

A pozitívabb attitűdért: 

Vannak dolgok, amiket szeretek az életemben és örömmel tölt el, például, hogy ................. Büszke vagyok magamra, mert ................................ Ebben a helyzetben is képes vagyok pozitívan tekinteni az életemre és magamra. 

A tisztánlátásért: 

Most képes vagyok meglátni, hogy mi működik és mi kevésbé az életemben. Nem esem kétségbe a kevésbé jó dolgokat látva: eldönthetem, hogy min és mikor (most vagy később) változtatok-e. 

A testemért: 

Most adhatok időt a testemnek a pihenésre, és adhatok neki elég figyelmet a nap során: mi esik jól neki, mennyit akar pihenni, mit kíván, mikor aktívabb...

A kapcsolataimért: 

Most a haragot és félelmeket félretéve kezdhetek újra kommunikálni. Megkereshetem azokat a barátokat és szeretteket, akikre eddig nem volt időm. Érdeklődhetek és mesélhetek én is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr4616287562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása