Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Az első korona-hullám után: 4 hét alatt -4 kg

2020. november 16. - Blanka Hámori

4 kg fogyás 4 hét alatt a karantén végére

 

2020 tavaszán megismertem a legjobb és legrosszabb oldalaim (és azt hiszem nem vagyok ezzel egyedül), a valódi feladatokat és valódi erőforrásokat. Az egyik mérvadó jel nálam a közérzetem és súlyom, ezek a "felszínen" jelzik, hogy figyelek-e eléggé magamra, az igényeimre, jól vagyok-e?! Amikor a közérzetem a görbe alján, a súlyom viszont a tetején van, akkor egészen biztosan változtatnom kell - így éreztem május elején is. Ami a súlyomat illeti, majdnem 4 kilótól szabadultam meg 4 hét alatt, íme ezt képekben:

 

Hogy mi volt az eredeti tervem és pontosan mennyit változtam (kilóban, centikben), illetve milyen edzéstervvel illetve módszerekkel, azt a VIP-csoportomban osztottam meg!

 

Nem a fogyás a lényeg: belső változás a karantén alatt

 

Az edzettségem, fizikai közérzetem és a farmerjaim már köszönik jól vannak, sőt, még 1 fitness célt teljesítettem (de erről később külön írok!) Viszont közben tudjuk jól: a belső változás sem utolsó! Egyszerűen szólva: az hogy hiszek magamba, elégedetten tekintek az életemre és magamra, tisztában vagyok az erőforrásaimmal - nos, ez több mint néhány kiló pluszban vagy mínuszban. Ebben a bejegyzésben kifejtem, hogy milyen belső változásokon is keresztül kellett mennem 2020 májusában!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr1016287602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása