Fitneszedző és coach anyuka életmód tippjei

Fitneszanyu Blog

Fitneszanyu Blog

Zsuzsi naplója 4. rész (Nagy Megújuló Program)

2020. november 25. - Blanka Hámori

Zsuzsi túl van a felén, a mérlegelésen, jó néhány mélyponton… de még csinálja, nem állt le egy percre sem.  4 hét letelt, de még kettő hátra van! Fontolgatja hogyan tovább, ha majd elengedjük a kezét és egyedül kell folytatnia.. Ezen a héten az eddigi eredményekről is beszámol.

 

"Túl vagyok a felén, vagyis rá kell kapcsolnom, ha szeretnék megszabadulni a terv szerinti kilóimtól… A hét rögtön „csúnyán” kezdődik, ha az izmaimra gondolok… Corner Fitnesz – Blanka – köredzés… A múlt hét és ez a hét is nehezítést ígér minden téren. Áramszünet, internet-szolgáltatás szünetelés tart fel a mindennapos dolgaimban, bedolgozásaimban, ami miatt mindenre csak este jut időm… de! cserébe ragyog a konyha, és egy újságot is átlapoztam már! Igaz a mondás: „kell egy kis áramszünet, időnként mindenkinek”.

A köredzésre ismét beestem… Elég negatív hangulatban érkeztem, összejöttek a dolgok, magamban a hátam közepére kívántam az egész edzést, de amint átöltöztem és ráléptem a futópadra örültem, hogy megint ott lehetek. Blanka megint nem viccelt.. J kardió-fekvőtámasz-kardió-guggolás-kardió-kitörés, stb… jegyzetelt serényen, közben lélekápolt, kibeszéltük a dolgainkat, igazán jó volt ismét J Személyi edzésem után még lenyomott 2 aerobicot… na igen, aki Fitneszanyu!!! J Példaértékű! Az én órám amint letelt , már pattantam is az autóba és vacsora előtt meg is érkeztem. (szokásos, zöldségek)

zsuzsi-3-300x297.jpg

Kedden erősítenem kellett volna, de kicsit felborítottam a tervet, ugyanis autószerelőnél volt jelenésem reggel 8-kor. Mivel az autó ott maradt, a hazautat futva tettem meg = egy edzést letudtam, vagy inkább beraktam egyet plusszba, mert azért ez nem volt az igazi intenzitású…  A gyerekekkel nagyot sétáltunk és mivel a fiam már tud járni, de még nem távolságokat, valahogy edzeni kell őt is.. ezért mostanában elhagyom a babakocsit és a cipelését választom… Ma 1 órát sétáltunk, több mint a felénél a kezemben volt (kb. 12 kg) és a hátamon egy néhány kilós hátitáska… (pékség, patika, na meg a ruházatuk, mert ez az időjárás néha vicc..) ez sem rossz kardió, nem? A pékségben elég nagy önuralom kell, de eddig még mindig megálltam, hogy mindenki megkapja a finomságait, én pedig nyugtázzam, hogy ha nem veszem meg, nem eszem meg… J Léleknapból pedig a bátorság napja volt… félelmek, célok és elhatározások. Célom kitűzve, az útra ráléptem és bár sok minden le akar téríteni onnan folyamatosan, nem hagyom magam… ezt most már végigcsinálom J

Szerdán a tegnapi módosítás miatt teljesítenem kellett egy erősítő edzést… Porszívózással kezdtük a napot… meg egy kis szereléssel… nem benyelt egy gyerekzoknit az a fránya gép? És hol volt? Hát persze! Pont ahol a cső hajlik… a gyerekek nem győztek csodálkozni miket tolok a porszívó csövébe, de fél óra küzdelem után én nyertem J aztán délelőtt játszóházaztunk. Hetente egyszer megpróbálok eljutni ide a gyerekekkel, és mostanában minden héten megkapom, hogy mintha megint fogytam volna… külön öröm eljárni J

Eljött az ebédidő, ebéd után pedig gondoltam még felmosok, aztán amíg a gyerekek próbáltak elaludni megkezdtem a fekvőtámaszokat. Mikor elcsitultak jöttek a súlyzók és mivel ritkán tudok „társasági” életet élni anélkül hogy közbecsipogna valaki, így összekötöttem egy headset-es telefonálással J jót beszélgettem egy barátnőmmel és észre sem vettem, hogy közben repülnek a feladatok J Az idő végre kedvez a szabadtéri eseményeknek, így minden délután sétálunk egy nagyot, hogy mindenki friss levegőn legyen és elfáradjon. Ha napi kétszer 1 órát sétálsz babakocsit tolsz, vagy fogócskázol gyerkőcöddel a friss levegőn, már az is nagyon jó mozgás, csak utána kell a lightos vacsi, amit én azóta is tartok, vacsorára teljesen elfelejtettem a szénhidrátot.

kepkivagaszsuzsi-153x300.jpg

 

Csütörtökön ismét spin racing óra, de előtte még volt pár nem várt dolog… éljen a változékony idő, felfáztam… nem is kicsit.. előre rettegtem… hogy csinálom az edzéseket? hányszor kell majd este leugranom a bicajról emiatt és hogy fogom túlélni a napot.. ezenkívül ismét egész napos áramszünet. Emiatt nagyon meg kell tervezni mit mikor… Orvosnál indítottuk a délelőttöt, ahol szereztem egy csodaszert.. .majd patika és irány a katasztrófa-turizmus. Kedvenc helyünk a Duna parti játszótér… a lányom kedvence már víz alatt… a másik még megvan, de ahogy alakulnak a dolgok hamarosan annak is annyi… eső és napsütés váltogatta egymást, de nem hagytuk magunkat és végül mivel villanytűzhelyem van, és az áramszünetben nem igazán működik, megszavaztam magunknak egy kis hekket. Nekem szó szerint kicsi jutott, mert falánk gyerkőceim tátották a szájukat, mint a madárfiókák. Úgy gondoltam csutkára elfáradtak… nem… A nagy alvás 1 órás volt.. Délutáni sétánk után pedig indulhattam az órára. Újabb érdekes adat. Közel teltház és több mint 50 %-os részvétel azon anyukák közül, akiknek kettő  5 évesnél kisebb gyerkőc várja otthon a tornázós mamit. A tekerés nagyon jól esett, egyszer sem kellett leugranom a bicajról, de azért vártam az estét, hogy megigyam a gyógyszert…

Péntekre virradva már jobban voltam. Ma az időnyerés napja van a programomban. Tervezéssel és szervezéssel hihetetlen sok fér bele egy 24 órás napban. Én rögtön időt nyertem azzal, hogy fiam hajnal 5-kor felsírt, de még sikerült közölnöm vele hogy korán van… ha már felkeltem, akkor viszont feltettem az ebédet és beraktam egy mosást.. visszaaludtam, de fiam megint felsírt…ismét visszaaludt, én pedig folytathattam a dolgomat… na ez az időnyerés, nem? J korán reggel főzés és mire reggeliztünk majdnem minden készen volt. Aztán gondoltam elmehetünk bicajozni, a lányom bírja a strapát.. kipróbáltuk, hogy ha ő futóbicajjal jön, én meg viszem a kicsit nagybicajon, meddig jutunk.. egy eséssel megúsztunk egy hatalmas kört, így beveszem ezt a fajta mozgást is a délelőtti terveinkbe, sőt, még nagyobb távolságokra fogom rávenni J Igaz, nem az az erőltetett zsírégető-tempós bicajozás, de legalább mozgok így is és mindenki élvezi J ha valóban végképp nincs időtök, nem tudjátok hova betervezni a mozgást, érdemes valahogy a gyerekekkel együtt csinálni. Fitneszanyunak volt egy remek bejegyzése a játszótéri tornáról, hozzácsaphatjátok a „hogyan jussunk el a játszótérre” ötleteket, görkorcsolya+babakocsi, vagy bicaj, esetleg futva és babakocsi, rengeteg lehetőség van és erre még kifogást sem nagyon lehet keresni. Utána néhány guggolás, akár összefogva az ottani anyukákkal és akkor máris nem vagyunk egyedül.

Hétvégére két edzés marad, nem tudom lesz-e időm teljesíteni, de megpróbálom, ugyanis vasárnap mérlegelnem kell...

Szombaton kiderült, hogy jár az, akinek sportos a családja. Kicsit ütköztek az edzésidők, az érdekek, így nekem maradt a reggeli edzés a fiammal.. Akinek van egy 1 év körüli gyerkőce próbáljon fekvőtámaszokat csinálni. Nagyon jókat kacagott rajtam, időnként hátba vágott egy kisautóval vagy egy könyvvel… kicsit nehezített volt ez az edzés, de végül két részletben sikerült végigcsinálnom… A sorozatok között pedig pihenésképp tornyot építettem, vagy mondókáztam-énekeltem.. Következtetés: akkor sem lehetetlen, ha nincs kire bízni a gyerkőcöt J Persze, nehezebb, de nem kivitelezhetetlen. Reggel még az ebédet is megcsináltam, így délelőtt a már említett módon elmentünk bicajozni, szerintem elfáradtak, de ismét csak  1 óra alvás… délután pedig ismét ki-ki-ki mert végre sütött a nap!

Vasárnap a számvetés és a kardiozás napja volt.A kardiót a gyerkőcök alvásakor tudtam le, kezdem bírni a tempót, a hegy és a light meneteket, bár jobb szeretem edzőteremben csinálni, most mégis megint az itthoni megoldás maradt, ez nagyon időtakarékos. Ma a terepfutást választottam. Igyekeztem a nehéz részen emelkedőket választani de ha épp úgy jött ki, akkor térdemeléssel oldottam meg. Mindezt a tűző napon, szó szerint égett a zsír J

Számvetés: engem már nagyon érdekelt hova jutottam el eddig, de mégis félve méregettem magam… rövid összefoglaló 4 hét után: mínusz 2 kg, comb körfogat mínusz 1-1 cm, derék körfogat mínusz 3 cm, csípő mínusz 2 cm. Talán ez így nem hangzik olyan soknak, de 4 hét edzés, az étkezés csak minimális visszafogása, semmi éhezés, szerintem nem is olyan rossz… de még van hova fejlődnöm, az utolsó két hetet meghúzom és még egy méregtelenítő nap is vár rám a következő héten, ami nem fog ártani, ugyanis édesanyámnak is és nekem is a jövő héten lesz a szülinapunk és.. hát.. na… egy kis torta csak lesz.. de csak kicsi!!! J"

A bejegyzés trackback címe:

https://fitneszanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr1616300590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása